niedziela, 17 lutego 2013

Imagine dla Roxanne- Nathan +18


Jesteś właśnie na basenie.Miałaś iść tam z przyjaciółką,ale no cóż..Nie wyszło.
Powoli nudziło ci się takie samotne pływanie więc postanowiłaś popływać w tak zwanej "rwącej rzece".
Pływałaś tak sobie i bałaś się iść na głęboką wodę,ale nie miałaś nic innego do roboty.
Nagle gdy tak sobie pływałaś niezdarne uderzyłaś o ściane basenu i źle się poczułaś.
Zrobiło ci się czarno przed oczami.
I w ułamku sekundy straciłaś przytomność.
Obudziłaś się,a nad tobą jakiś przystojniak.
Miał zabójczą grzywkę i zielono niebieskie oczy.
-Hej..Wstawaj!Słyszysz mnie?
Zrozumiałaś,że chyba zemdlałaś,a on cie uratował.
-Mój wybawca-szepnęłaś po czym zorientowałaś się,że powiedziałaś to na głos.
Chłopak uśmiechnął się.Miał piękny uśmiech.Rozpływałaś się.
-Widzę,że już dobrze?-spytał
-Tak..o wiele..Dziękuję ci.
-Nie ma sprawy.Jak się nazywasz?-ruszył seksownie brwiami.
-Em.Roxanne..a ty?
-Nathan.Może dasz się namówić na kawę?
-Ta jasne.
Gdy byłaś w przebieralni zauważyłaś ,że Nath wszedł razem z tobą.
-Cco ty robisz?-spytałaś zdziwiona.
-Oh no pomyslałem,że ci moge pomóc.Na przykład rozpiąć ten stanik..-poruszył seksownie brwiami.Znów ;_;
Nagle zaczął całować mnie po szyi.Nie mogłam się powstrzymać.Był taki seksowny.Uwodzicielski.Oddałam mu się.
Nathan szybko pozbył się swojej i mojej "odzieży".
Szybkim ruchem wszedł we mnie i poruszał się powoli.
Nagle nie mogłaś się powstrzymać i wykrzyknęłaś na całą przebieralnie:
-Nath mocniej!Pchaj ! Błagam..
Nathan uśmiechnął się szelmowsko i przyśpieszył tempo.
Wbiłam swoje paznokcie w jego tors.
Nagle poczułaś ciepły płyn wypełniający twoje ciało.
-NATHAN!NIE ZABEZPIECZYŁEŚ SIĘ?!
-Upsss!-uśmiechnął się zadowolony z siebie.-Teraz musimy się poznać.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Taki tam se..Dupiaty ;_; przepraszam ;_; Dodaje mało imaginów ze względu na sprawy rodzinne ;_; postaram się dziś dodać jeszcze jednego imagine albo nawet 2 :)
Proszę o komentowanie ♥

2 komentarze:

  1. o jejciu ! :D
    zajebisty jest ! ♥
    i jest seks ! :D
    Weny. *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ;***
    Haah 'teraz musimy się poznać' ;DDD
    Kocham ♥♥♥ !

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń